Wikingowie 878: Inwazja na...
Era Wikingów Dodatek do gry Wikingowie 878: Inwazja na Anglię.
W Świecie Rzek na nowej mapie świata otrzymujemy możliwość kontroli portów, które dodają jakże cennych złotych monet, a także stoczni, dzięki którym wyprodukujemy potężne karawele - od tej pory będziemy mogli atakować nie tylko z terenów przyległych, ale także z pokładu należącego do nas statku!
W dodatku mierzyć się będziemy nie tylko z przeciwnikami i upływem czasu - również świat okaże się dużo bardziej nieprzyjazny. Kolejne tury rozpoczynać będą niebezpieczne Wydarzenia - będziemy musieli przetrwać sztorm, srogą zimę, a także ataki pirackich statków, które znacznie obniżą nasze wpływy.
Świat Rzek jest w pełni kompatybilny z pierwszą odsłoną serii oraz ze wszystkimi dodatkami. Nie ma przeciwwskazań, aby dowolną kombinację ras wprowadzić na nową mapę świata. Wszystkie elementy z serii Small World można ze sobą łączyć (z zachowaniem zasad wyszczególnionych w instrukcji), co pozwala kształtować rozgrywkę według własnych upodobań, na wiele różnych sposobów. Tak skonstruowana gra nie ma szans się znudzić!
Świat wciąż jest zbyt mały by pomieścić wszystkie rasy jednocześnie!
Uwaga! Datek Świat Rzek nie stanowi samodzielnej gry, ponieważ do jego rozegrania potrzebujemy sztandarów ras, odznak zdolności specjalnych, znaczników, monet zwycięstwa i kości specjalnych, które znajdziemy w podstawowych wersjach gry.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Era Wikingów Dodatek do gry Wikingowie 878: Inwazja na Anglię.
Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole.
Wydaje się, że to straszliwe oblężenie zmieniło się dla nas w szarą codzienność. Ponieważ nie możemy liczyć na pomoc z zewnątrz, skupiamy się wyłącznie na przetrwaniu kolejnego dnia.
Odwieczny konflikt między królestwami trwa. Odkryto jednak coś, co wpłynie na dotychczasowy układ sił: potężne starożytne artefakty zmieniające przebieg bitew! Każdy artefakt jest jednak dotknięty klątwą, która będzie prześladować głupców i żądnych władzy korzystających z jego mocy.
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Zestaw 190 koszulek na wszystkie karty do gry 303 Squadron.
Bezimienni nieustannie forsują zabezpieczenia i wdzierają się głębiej w Gravehold, ostatni bastion ludzkości. Tylko ty i pozostali Magowie Bram możecie ochronić miasto przed klęską. Lecz aby pokonać mroczne siły, wpierw samemu musisz wejrzeć w mrok - i dać mu spojrzeć w siebie.
Stało się! Znad Czarnego Nurtu przybyła ostatnia grupa. Kolejne plemię gnomów jest gotowe do pracy! Dołączają do swoich towarzyszy w rywalizacji o rozpalanie mistycznych Ognisk i względy ich Strażniczek. Przyroda jest im przychylna. Pradawne drzewa wyciągają swe korzenie, dzieląc się potężną mocą, a leśne stworzenie wychylają zza ich gałęzi, by pomóc swym starszym braciom w uratowaniu świata przed nacierającym mrokiem. Gdyby tylko jeszcze los był temu wszystkiemu przychylny...
Mata do gry Wielki mur wykonana z naturalnej gumy i tkaniny z poliestru. Wysokiej jakości druk zapewnia dużą czytelność lokacji, a obszyte obrzeże zapewnia trwałość w trakcie wielu rozgrywek. Mata jest zadrukowana obustronnie, dla wariantów gry z różną ilością graczy. Jest około 20% większa od standardowej planszy, co daje miejsce na ułożenie kart akcji i pomocników. Dzięki wykonaniu z gumy łatwiej podnosić leżące na niej tokeny i karty.
W grze Tuareg gracze wcielają się w przywódców tuareskich plemion, którzy handlują daktylami, solą oraz pieprzem, zdobywając za to złote monety oraz ulepszenia dla swych rodzin. Gdzie wyślą swoich Tuaregów, aby najlepiej skorzystać z nadarzającej się okazji?
Wyrusz w niebezpieczną podróż aż do piasków Mahdii, pirackiego miasta u wybrzeży północnej Afryki. Czy Twoja armia da radę przebić się przez jej wysokie mury? A może Afrykańskie upały, bezlitośni piraci i Ifryt, istota z arabskich legend, sprawią, że twoje marzenia o sławie zatoną na zawsze w morzu piasków?