Ethnos
W dalekiej krainie Ethnos nastaje właśnie nowa Era. Stara Era zupełnie spustoszyła Sześć Królestw i rozproszyła dwanaście Plemion Ethnos po najdalszych zakątkach krainy.
Anglia, rok 1558. Katedra w Kingsbridge wciąż jeszcze dumnie wznosi się nad miastem. Jednak konflikt między katolikami i protestantami dogłębnie dzieli Europę. Pół kontynentu zmaga się z zamieszkami. Sprytnie wykorzystując religijny układ sił, gracze starają się nawiązywać kontakty z ważnymi osobistościami europejskiego społeczeństwa i poszerzać swoje wpływy. Nieustannie dochodzi do próby sił, a ci, którzy przegrają, nierzadko są zmuszani do opuszczenia swojego kraju.
Komu uda się najlepiej wykorzystać nieustannie zmieniającą się sytuację w Europie?
ZAWARTOŚĆ:
● 1 plansza ● 24 kości ● 80 kart ● 28 żetonów korzyści ● 16 żetonów tarcz ● 16 składów ● 30 znaczników wyznania ● 56 żetonów towarów ● 2 pochodnie ● 4 znaczniki punktacji ● 4 znaczniki akcji ●1 znacznik pierwszego gracza ● 4 znaczniki zamknięcia ● 1 instrukcja
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
W dalekiej krainie Ethnos nastaje właśnie nowa Era. Stara Era zupełnie spustoszyła Sześć Królestw i rozproszyła dwanaście Plemion Ethnos po najdalszych zakątkach krainy.
Wioska to średniozaawansowana rywalizacyjna gra o budowaniu osady, w której gracze przekształcą swoją skromną wioskę w tętniące życiem miasteczko. Kto z was otrzyma zaszczyt nadania mu nazwy, kiedy zostanie ukończona budowa kościoła?
Jako pilot musisz poprowadzić swoj statek kosmiczny poprzez pas asteroid i wygrać, Szalony wyści, zwariowana rywalizacja tylko dla odważnych.
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz.
::Główny system Międzynarodowego Banku Titan został odizolowany. Ich protokoły zostały dezaktywowane, a operatorzy systemu odłączeni. Masz 23 sekundy, aby użyć tylnego wejścia, zanim systemy ochronne banku ponownie się uruchomią. Bierz co się tylko da. %@Naga8946::
Jakoś tak dziwnie się porobiło. Zima, jesień, po niej znowu zima. Gdzieś tam na chwilę mignie wiosna, a po niej następuje dwuletnie lato. I żeby nie było, tutaj wcale nie chodzi o globalne ocieplenie! To wszystko przez ten Bór. Psoci, miesza, bawi się przyrodą i psuje nasze humory. Przydałby się ktoś, kto zrobiłby z tym wszystkim porządek, ktoś, kto uwarzyłby kilka mikstur, oswoił parę zwierzaków i ujarzmił dziką przyrodę. Taki zaklinacz, a najlepiej, to kilku zaklinaczy.
Niezmierzone boskie moce pozwalają ci wpływać na środowisko. Kształtuj je więc, by przemienić ten świat w kolebkę energii życiowej, strażnika pokoju i harmonii na nadchodzące wieki. Zgromadź jak najwięcej energii życiowej, aby wygrać grę. Masz 2 ery, by dowieść swej wartości i przemienić swój świat w energetyczne centrum Rauhy. W czasie I ery na dziewiczych ziemiach pojawi się dzika natura, która rozkwitnie pod twą pieczą. W czasie II ery cywilizacje będą się rozwijać.
Gracze trafiają do szesnastowiecznej Wenecji, gdzie wcielają się w bogatych i wpływowych kupców, których gondole przewożą towary miejskimi kanałami. Swoje imperia handlowe rozwijają, szkoląc pomocników i realizując lukratywne kontrakty, i budując przy tym swoją polityczną karierę. Czasem jednak ich interesy mają także swoją ciemną stronę. Kiedy kupcy rozsiewają plotki o konkurentach i wdają się w konszachty ze światem przestępczym, muszą unikać podejrzeń ze strony weneckiej Inkwizycji. Jeżeli zostaną aresztowani, ich majątki przepadną.