- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Warhammer: The Old World
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem.
Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- 4 karty pomocy
- 30 znaczników
- 2 kostki k6
- 8 plansz miejsc
- karta pierwszego gracza
- 12 kart misji
- 27 kart postaci
- 4 symbole
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Moje miasto
Po długiej podróży w końcu dotarłeś do nowej krainy. Natychmiast zaczynasz budować i rozwijać swoje miasto. Złoto! Odkryto bogate żyły złota! A wraz z gorączką złota zbiega się konkurencja. Zanim się zorientujesz, nadchodzi czas industrializacji. Powstają pierwsze fabryki, co prowadzi do ogromnego zapotrzebowania na zasoby. Pokłady surowców zakopane w górach stają się intratnym źródłem dochodów. Nareszcie linia kolejowa dociera do Twojego miasta, prowadząc cię do dobrobytu, gdy rozwijasz cenne linie transportu i handlu.
Catan: Gra Planszowa
Catan ... dziewicza wyspa, którą odkryliście razem z przyjaciółmi. Jesteście jej pierwszymi mieszkańcami. Zakładacie najpierw osady i budujecie pierwsze drogi. Wymieniacie się surowcami, rozwijacie osady do miast. Czasami brakuje wam gliny, innym razem rudy. Handel otwiera nowe możliwości dla was, ale także dla waszych rywali. Po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy też rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. W końcu jasnym będzie to, że tylko jeden z graczy może być władcą Catanu. Kto będzie najlepszym z osadników?
Lost Cities: Pojedynek
Przy pomocy swoich kart gracze organizują ekspedycje badawcze, które wyruszą do najdalszych, owianych tajemnicą krańców Ziemi: na wieczną zmarzlinę, do lasów deszczowych, na pustynię, do wulkanicznej jaskini oraz pod wodę. Celem graczy jest ukończenie wypraw w jak największej chwale! Jeśli któryś z graczy jest pewny swojego sukcesu, może założyć się, że ekspedycja się powiedzie. Jednak jak każdy zakład, niesie to ze sobą pewne ryzyko. Gracz z największą liczbą punktów po trzech partiach zostaje zwycięzcą!
Reavers of Midgard
Jedyne, co posiadasz, to okręt i załogę. Taką ścieżkę wybrałeś i z takiej jesteś dumny. Wyruszasz w morze po sławę i tytuł najbardziej uznanego łupieżcy w całym Midgardzie. Będziesz plądrować wioski i miasta, walczyć z morskimi potworami i rzucać kości o własne losy. O czyich czynach opowiedzą w Valhalli? Twoich, czy gracza obok ciebie?
Czerwona katedra
Rozkaz został wydany. W Moskwie ma powstać monumentalna katedra, przyćmiewająca wspaniałością cały świat. Rzesze robotników ruszają do pracy, chcąc zaimponować swojemu władcy. Tylko nieliczna grupa zostanie doceniona przez cara. Pozostali robotnicy... cóż, niech Bóg ma ich w swojej opiece.
Asteroyds
Jako pilot musisz poprowadzić swoj statek kosmiczny poprzez pas asteroid i wygrać, Szalony wyści, zwariowana rywalizacja tylko dla odważnych.
Maracaibo
Maracaibo, które zaprojektował Alexander Pfister, przenosi graczy w okres XVII-wiecznej kolonizacji Karaibów, świat pełen przygód i możliwości, gdzie najważniejsze europejskie nacje walczą o dominację, starając się poszerzyć i umocnić swoją potęgę polityczną oraz gospodarczą. Bogata zawartość pudełka (w tym ponad 200 drewnianych elementów i ponad 260 kart) dostarczy wielu wrażeń i unikalnych rozgrywek.
Salamanca
Startegiczna gra karciana w konwencji Hiszpanii. Salamanca to prowincja Hiszpanii leżąca w jej sercu. W 16 wieku diukowie osuszali tereny tworząc pola, lasy i jeziora dookoła swoich zamków.
Ankh: Bogowie Egiptu
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz.
Wyspa Dinozaurów: Na Fali
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana.
Świat Dysku: Ankh Morpork
Witajcie w Ankh – Morpork! Największym, najbardziej cuchnącym i najbardziej… interesującym mieście Świata Dysku! Rządzący miastem patrycjusz i tyran – Lord Vetinari zaginął w tajemniczych okolicznościach, a zdezorientowani mieszkańcy oczekują na wyłonienie nowego przywódcy.
Czy władzę przejmie któryś z możnych Lordów, czy też może lud z radością powita restaurację monarchii, wierząc że nowy Król zaprowadzi ład i porządek? A może absencja Vetinariego to tylko fortel, aby jego szpiedzy mogli krążyć po całym mieście badając lojalność mieszkańców w celu umocnienia władzy Patrycjusza podczas jego tymczasowej nieobecności?