Pomoc - Hobbity.pl

Szukaj

Kategorie

Newsletter

Zapisz się do naszego e-biuletynu

Dotpay
wizytówka
 

Gry planszowe, gry karciane, gry dla dzieci

Polecane gry planszowe Polecane gry planszowe Gra dla dzieci Polecane gry planszowe Mr. Jack Pocket Polecane gry planszowe Prohis Polecane gry planszowe Nowe Pokolenia

Najlepsze gry planszowe, nowości i promocje

Aby ułatwić klientom rozwianie ewentualnych wątpliwości dotyczących sposobów płatności, wysyłki czy też gwarancji satysfakcji prezentujemy tutaj pomoc zawierającą najważniejsze informacje.

Wysyłka

Koszty wysyłki uzależnione są od wybranego w trakcie składania zamówienia opcji płatności, opcji dostawy a także od sumy zamówienia .

Oferujemy cztery warianty dostawy towaru:

  • Poczta Polska
  • Firma kurierska GLS
  • Odbiór osobisty w Nowym Sączu
  • Inpost (paczkomaty)

 

Poniżej prezentuejmy tabelę kosztów dostawy zależnie od wybranej opcji płatności i wysokości zamówienia:

Odbiór osobisty - Nowy Sącz - GRATIS.

 

Poczta Polska

Kurier GLS

Paczkomaty

Przedpłata - przelew bankowy lub płatność kartą.

Do 199zł – 11.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS!

Do 199zł – 15.01zł

Powyżej 199zł - GRATIS!

Do 199zł – 8.90zł

Powyżej 199zł - GRATIS!

Pobranie - płatność u kuriera lub listonosza przy odbiorze paczki.

Do 199zł – 16.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

Do 199zł – 21.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

Do 199zł – 12.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

 

Poczta Polska - paczki priorytetowe

Paczki wysyłane Pocztą Polską generalnie dostarczane są w około 2 - 3 dni robocze. Paczki dostarczane są bezpośrednio na adres zdefiniowany przez klienta podany w procesie zamówienia bądź rejestracji. W przypadku gdy listonosz/doręczyciel nie zastanie nikogo pod danym adresem pozostawia tzw "awizo" czyli druk informujący w jakim urzędzie pocztowym i w jakich godzinach można paczkę odebrać. Paczka w urzędzie pocztowym będzie do odbioru przez 14 dni.

Firma kurierska GLS

Paczki wysyłane GLS'em dostarczane są w przeważnie 24 godziny. Paczki dostarczane są bezpośrednio na adres zdefiniowany przez klienta podany w procesie zamówienia bądź rejestracji. W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod danym adresem pozostawia tzw "awizo" czyli druk informujący o dacie nastepnej próby doręczenia paczki.

Odbiór osobisty

Odbior osobisty mozliwy jest w naszje sidzibie w Nowym Sączu. Po skompletnowaniu zamówienia informujemy, iz zamówienie jest gotowe do odbioru w naszym sklepie w Nowym Sączu. Odbior osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Paczki zagraniczne

Paczki zagraniczne wysyłamy według cennika Poczty Polskiej. Każdorazowo koszt paczki kalkulujemy indywidualnie zależnie od miejsca przeznaczenia i wagi paczki. Na terenie Europy wysylamy również paczki przy pomocy firmy kurierskiej GLS. W tym wypadku również kalkulujemy wysyłkę indywidualnie ale uzalezniając ją od miejsca dostawy. Nie wysyłamy paczek zagranicznych pobraniowych.

Czas Realizacji

Czas realizacji zamówienia = czas kompletowania zamówienia + czas jego dostawy

Na czas, po którym zamówienie trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jego dostarczenie.

Czas kompletowania zamówienia

To czas, który upłynie od przyjęcia zamówienia do wysłania paczki.

Zamówienie płatne przy pomocy Dotpay.pl jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie na drugi dzień.

Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować natychmiast, gdy tylko przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie.

Zamówienia płatne za pobraniem zaczynamy realizować natychmiast, po zlożeniu zamówienia. W niektórych przypadkach przy zamówieniach powyżej 500zł potwierdzamy takie zamówienie telefonicznie dzwoniąc do klienta.

Ponieważ niektóre towary w naszym sklepie mają różny czas realizacji, czas kompletowania całego zamówienia kalkulowany jest na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.

Możesz także sam wybrać dogodny dla Ciebie termin wysłania zamówienia. Może to być dowolny termin, nieprzekraczający jednak 90 dni (3 miesięcy) od dnia złożenia zamówienia. Wyślemy je po skompletowaniu, nie wcześniej niż w wybranym przez Ciebie dniu.

Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

Szczegóły Czasu Realizacji

Dostepny
Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie lub dostawy spodziewamy się w ciągu 2 dni roboczych, prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili złożenia zamówienia.
Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy tego samego produktu, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli część sprowadzić od dostawcy, wtedy czas kompletowania zamówienia może się wydłużyć, o czym zawsze informujemy osobnym e-mailem.

wysyłamy w ciągu 3-5 dni
Tego towaru nie mamy w magazynie - sprowadzamy go od stałego dostawcy.

wysyłamy w ciągu 7 lub 14 dni
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie - dostawca potrzebuje czasu by go nam dostarczyć.

Do 30 dni (towar sprowadzany na zamówienie)
Towar, którego dystrybutor nie ma aktualnie na magazynie i potrzebuje czasu aby dla nas sprowadzić lub też sami sprowadzamy. Zakładany czas sprowadzenia takiego towaru i dostarczenie go do klienta nie powinni trwac dłużej niż 30 dni. Dokładamy wszelkich starań aby ten czas skrócić. Może się jednak zdarzyć, że czas ten się wydłuży. W bardzo sporadycznych przypadkach może się także okazać, że zdobycie tego towaru będzie w ogóle niemożliwe, jeśli w tym czasie wydawca lub dystrybotor wycofał się z jego sprzedaży. Z góry przepraszamy.

Przedsprzedaż.
Znamy termin, kiedy towar pojawi się w sprzedaży i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w dniu podanym na karcie produktu, jeśli termin wydania produktu nie zmieni się z winy wydawcy lub producenta i jeśli nie zawiedzie dystrybutor lub kurier. Niestety daty premier mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką wiadomość, zmieniamy komunikat na stronie produktu a także informujemy klientów o tym fakcie mailowo.

ponownie w sprzedaży od
Tego towaru nie mamy w magazynie
jego zapasy skończyły się u naszych dostawców, ale znamy termin, kiedy produkt ponownie pojawi się na rynku (np. w dziale książek - planowany jest dodruk). Na ten produkt przyjmujemy zamówienia ale ich realizację rozpoczniemy dopiero w dniu podanym na karcie produktu o ile termin wydania pozycji się nie opóŸni z winy wydawcy lub producenta i jeśli nie zawiedzie dystrybutor.

Nakład wyczerpany
Towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie mają go już nasi dostawcy. Nie mamy również żadnych informacji o jego wznowieniu, reedycji lub dodruku.

Informacje o dostępności towarów aktualizujemy na bierząco. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych zobowiązań dostawca, wydawca lub producent spóŸnia się z realizacją naszego zamówienia. Powoduje to, że niestety i my wówczas nie możemy wywiązać się z naszych zobowiązań. W takich sytuacjach zawsze informujemy o tym klienta mailem, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóŸniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.

Sposoby Płatności

Aby maksymalnie uprościć sposób płacenia za zamawiane produkty oferujemy dwa warianty płatności. Klient zamawiając produkty wybiera jeden z nich przy potwierdzeniu zamówienia.

  • Dotpay.pl
  • Pobranie
  • Przelew Bankowy

 

Dotpay.pl

Dotpay.pl oferuje naszybszy sposób płatoœci za zamówienia w sklepie HOBBITY.pl. Jest to zarówno najbezpieczniejszy sposób płacenia przy pomocy kart płatniczych. Bezpieczeństwo każdej transakcji gwarantuje certyfikat PCI DSS.

Pobranie

Za zamawiane produkty w HOBBITY.pl można zapłacic odbierając paczkę od kuriera lub listonosza. Wybierając ten sposób płatności zyskuje się na czasie gdyż nie musimy czekać na potwierdzenie przelewu ale też niestety jest trochę droższy gdyż do każdej paczki doliczany jest koszt pobrania wynoszący 5 zł.

Przelew Bankowy

Za zamówienia w naszym sklepie można również zapłacić przelewem na konto. Jest to najtańszy sposób opłacenia zamówienia. Składając zamówienie z opcją przelewu bankowego jako sposobu płatności w mailu potwierdzającym otrzymacie dokładne dane niezbędne do wykonania przelewu. Zlecając przelew w tytule koniecznie prosimy o podanie numeru zamówienia.
Dane do przelewu bankowego:
Hobbity.pl
ul Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz
40 1140 2004 0000 3202 3107 6728

Przelewy Zagraniczne

Aby zlecić przelew zagraniczny nadawca koniecznie musi podać poniższe dane odbiorcy
Hobbity.pl
ul Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz
PL 40 1140 2004 0000 3202 3107 6728

nr SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMUL
nazwa banku odbiorcy: BRE Bank S.A.
adres naszego banku (odbiorcy): al.Mickiewicza 10, 90-050 Łódz, Polska

Kwota przelewu będzie automatycznie przewalutowana po kursie kupna obowiązujacym w dniu księgowania w BreBanku.
W razie jakichkolwiek pytani dotyczšcych przelewów zagraniczych i wysyłek za granicę prosimy dzwonić: +48 604 133 612 lub też kierować na adres email: sklep@hobbity.pl

Korzyść Rejestracji

Jakie są zalety posiadania własnego konta?
Mając własne konto w sklepie HOBBITY.pl można korzystać z wszystkich udogodnień, które oferujemy naszym stałym klientom:

* Zapamiętywanie wszystkich produktów z "Przechowalni" i "Koszyka".
* Możliwość sprawdzania stanu realizacji zamówienia w "Zamówieniach".
* Brak konieczności podawania swoich danych osobowych przy kolejnych zakupach (są zapisane w naszym systemie). Dzieki temu oszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień. Od chwili rejestracji Twoje dane osobowe i informacje o zakupach są u chronione.
* Możliwość otrzymywania informacji o nowościach i promocjach (newslettery).
* Mozliwość recenzowania produktów, Twoje recenzje zostaną opublikowane pod recenzowanymi produktami.
* Uczestnictwo w konkursach i specjalnych promocjach (np. otrzymywanie kuponów rabatowych).
* Uczestnictwo w programach partnerskich.

Gwarancja Satysfakcji

Za wszelką cenę dążymy do tego aby każdy nasz klient był zadowolony z zakupow w sklepie HOBBITY.pl.

Ustawa z 2 marca 2002r. daje Polskim klientom robiącym zakupy w sklepach internetowych takie same prawa jak klient z Unii Europejskiej.
Dzieki temu według polskiego prawa

Chcemy, byś był w pełni poinformowany. Czy wiesz, że według prawa polskiego możesz zwrócić produkt zakupiony drogą eletroniczną w ciągu 10 dni?

Uzasadnienie jest jedno: kupując produkt drogą elektroniczną, nie widzisz go.

Aby ustasyfakcjonować naszych klientów poszliśmy dalej i teraz nasza Gwarancja Satysfakcji pozwala zwrócić produkt

Dbamy byś czuł, iż Twoja inwestycja w produkty oferowane w sklepie HOBBITY.pl jest w 100% bezpieczna.

Jeśli po otrzymaniu zamawianego u nas produktu zechcesz go zwrócić i zażądać zwrotu pieniędzy, po prostu zwrócimy Ci Twoje pieniądze.

Bez marudzenia i robienia problemów.

Warunkiem skorzystania ze zwotu jest to aby zwracane produkty dotarły do nas w nienaruszonym stanie.

PS. Niektórzy odradzali nam tak przejrzystego opisania Ci Twojego prawa, myśląc, że możesz go nadużywać, jednak jak się okazało jak dotąd wszyscy nasi Klienci są zadowoleni i chwalą się innym zakupami w naszym sklepie.

Aby dokonać zwrotu należy wysłać przesyłkę na nasz adres:

HOBBITY.pl
ul. Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem: gwarancja satysfakcji.

Dokładne informacje na temat praw klienta, który nabył usługę bądź produkt drogą elektroniczną lub na odległość możesz uzyskać na stronie Federacji Konsumentów.

Kontakt

W każdym momencie mozna się z nami skontaktować korzystając z poniżej podanych sposobów:
Telefon stacjonarny: +48 18 443 50 00 - w godzinach 11.00 - 17.00 codziennie od poniedziałku do piątku

Telefon komórkowy: +48 604 133 612
Email: sklep@hobbity.pl

Komunikator GG :8501716