Wyspiarze Tropiciele
Wyspiarskich Tropicieli nikt o zdrowych zmysłach nie nazwałby nigdy jednostką frontową. Lekko uzbrojeni i tak samo opancerzeni, nie stanowią większego wyzwania w otwartych starciach.
Szkolenie Kuszników jest znacznie mniej wymagające, niż ich bardziej archaicznie uzbrojonych odpowiedników. Jednakże kusza jako broń jest kosztowna w produkcji i trudna w utrzymaniu, szczególnie w warunkach pola bitwy. Nawet słabo wyszkoleni Kusznicy mogą celnie strzelać i przebijać grube pancerze, w dodatku w obliczu grożącej im szarży wrogiej kawalerii. Ale oczywiście każdy trzeźwo myślący dowódca Lannisterów będzie trzymał ich od walki wręcz tak daleko, jak to tylko możliwe!
Szkolenie Kuszników jest znacznie mniej wymagające, niż ich bardziej archaicznie uzbrojonych odpowiedników. Jednakże kusza jako broń jest kosztowna w produkcji i trudna w utrzymaniu, szczególnie w warunkach pola bitwy. Nawet słabo wyszkoleni Kusznicy mogą celnie strzelać i przebijać grube pancerze, w dodatku w obliczu grożącej im szarży wrogiej kawalerii. Ale oczywiście każdy trzeźwo myślący dowódca Lannisterów będzie trzymał ich od walki wręcz tak daleko, jak to tylko możliwe!
W pudełku znajduje się:
12 figurek
1 Tacka Piechoty
1 Karta Jednostki
Modele z tego zestawu są już złożone i gotowe do gry. Polska wersja gry w angielskim pudełku.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Wyspiarskich Tropicieli nikt o zdrowych zmysłach nie nazwałby nigdy jednostką frontową. Lekko uzbrojeni i tak samo opancerzeni, nie stanowią większego wyzwania w otwartych starciach.
Bracia Krwi Dothraków z Essos przysięgają swoją krew i życia ich khalowi, by stać się jego nieodłącznymi towarzyszami, ochroniarzami i dowódcami. Ślubów Brata Krwi nie da się zerwać – pozostają oni wierni swojemu panu aż do śmierci. Na czele khalasaru, ramię w ramie z Drogo jadą Cohollo Haggo i Qotho – każdy z nich jest doskonałym, zabójczym wojownikiem, który potrafi stawić czoła nawet dziesiątce przeciwników.
Antypoślizgowa, gumowa planszetka gracza dedykowana do gry A Song of Ice and Fire. Mata przedstawia drewniane, lekko zniszczone deski z miejscami na karty i akcesoria. Oprawa wizualna pozwala lepiej wczuć się w grę, co znacznie zwiększa doznania z rozgrywki. Poza zwiększonymi walorami estetycznymi gry, mata dodatkowo chroni karty i akcesoria przed zniszczeniem oraz przesuwaniem.
Wyspecjalizowane zespoły Budowniczych Nocnej Straży są w stanie konstruować mobilne Miotacze Kamieni bezpośrednio na polu walki. Machin tych nie powinno się nazywać katapultami, gdyż są one znacznie mniejsze i w przeciwieństwie do nich potrafią miotać tylko kamienie. Zasada ich działania jest jednak podobna. Dobrze wyszkolona załoga Miotacza Kamieni potrafi wyrzucać zabójcze pociski w sam środek wrogich formacji. Nawet najcięższa piechota pozostaje bezbronna wobec lecącego z nieba gradu wielkich kamieni.
Ziemie na północ od Muru są zamarzniętym pustkowiem, ale wiele ludów żyje tam mimo niesprzyjających warunków.. Klan Morsa, wyznawcy zimnych bogów, jest jedną z takich grup. Gdy Wolni Ludzie podążają na południe, w poszukiwaniu przyjaźniejszy terenów, które mogliby nazwać domem, ci niezłomni wojownicy dołączają do nich. Do polowania na zamarzniętych pustkowiach używają masywnych harpunów, których wyważone ostrza równie dobrze sprawdzają się przebijając dziką zwierzynę, jak i zbroję wroga. Nieprzewidywalni jak bestie z którymi zwykli walczyć, łowcy uderzają szybko i brutalnie na szeregi przeciwnika.
Mosiężne Bestie, oddziały utworzone przez Daenerys Targaryen, patrolują ulice Mereen, jednego z wielkich Miast Niewolniczych. Ich nazwa pochodzi od mosiężnych masek, wykutych na kształt pysków gigantycznych kotów, jaszczurów czy niedźwiedzi. Ich sformowanie pomogło odciążyć Nieskalanych, którzy podczas patroli byli często celami skrytobójczych ataków. Bestie nie znają uczucia strachu – w wąskich ulicach i ciasnych zaułkach szarżują na wrogów, by wyciąć ich w pień w walce wręcz.
Pomimo tego, że jest ich zaledwie siedmiu, odziani w białe płaszcze członkowie Gwardii Królewskiej stanowią najbieglejszą w walce jednostkę w Wojnie Pięciu Królów. Dysponując najlepszym uzbrojeniem, najlepszymi pancerzami i najlepszym wyszkoleniem, jakie można kupić za pieniądze, a także będąc całkowicie oddanym obronie swojego króla
Wierne Tarczy Rodu Tully zapewniają sztandarowi Rodu Stark najlepsze pancerze i nieugiętą obronę na polu bitwy. Potrafią zatrzymać nawet najbardziej zdeterminowane natarcia: wiele bitew zostało wygranych dzięki temu, że nie dali się wyprzeć i potrafili utrzymać kluczowe pozycje. Może nie są tak szybcy jak jednostki ofensywne, ale często to właśnie oni tworzą linię, za którą chronią się jednostki szturmowe wracające z udanego wypadu na wroga.
Jeźdźców z Dothrackiej Straży Przedniej jako zwiadowców mogłoby zastąpić wielu członków khalasaru. Kiedy jednak rozpocznie się bitwa, pokazują, dlaczego wrogowie uważają ich za śmiertelne zagrożenie: potrafią z wielką celnością atakować z dystansu, pozostając w siodłach. Podczas gdy typowi łucznicy zazwyczaj przemieszczają się pieszo, umiejętność uderzenia z odległości i szybkiego oddalenia się na wierzchowcach daje Dothrakom przewagę, którą zniwelować może tylko wroga kawaleria czy strzelcy. Pamiętaj jednak, że Dothracka Straż Przednia powinna pozostawać w ciągłym ruchu.
Tylko jeden na trzech kandydatów na osławionych Nieskalanych jest w stanie dożyć do końca ich brutalnego treningu. Te budzące strach legiony eunuchów-wojowników słyną ze znakomitego wyszkolenia i żelaznej dyscypliny. Choć pod względem warunków fizycznych odstają nieco od żołnierzy z Westeros, Nieskalani nie odczuwają bólu ani zmęczenia, a ich znakiem firmowym są ataki na wrogów zawsze wtedy, gdy spodziewają się oni tego najmniej. Lekceważenie niskiego wzrostu Nieskalanych i ich osobliwych obyczajów to krótka droga wprost do grobu.
Osobista straż ser Gerolda Dayne’a nie ma formalnej nazwy, jest po prostu znana jako Świta Ciemnej Gwiazdy. Ich ubiór i uzbrojenie odpowiadają tym jakich używa ich Pan. Tak samoi idą w jego ślady zarówno pod względem sposobu bycia, jak i stylu walki.
Zestaw 10 chorągwi używanych w celu oznaczania aktywacji jednostek. Każda chorągiew umieszczona na podstawce piechoty, idealnie pasuje w otwór na tacce.
Tak zwani Oskórowani zaliczają się do najcięższej kawalerii, z jakiej korzystają strony w Wojnie Pięciu Królów. Nawet w grubych stalowych zbrojach (oczywiście czarnych), z ciężkimi tarczami i pełnymi końskimi ladrami są w stanie utrzymywać szyk bojowy i przeprowadzać miażdżące szarże. Ich charakterystyczne kiścienie nie są może orężem, przed którym nie da się obronić, jednak podstawową broń Oskórowanych stanowi ich przerażający wizerunek
Ród Lannister zrobi wszystko co w jego mocy (a szczególnie w mocy jego głębokiej sakiewki) by utrzymać się na Żelaznym Tronie. Skarbce zostały otwarte zaś werbownicy ściągają najlepszych z najlepszych aby przewodzili rodowym wojskom. Ci weterani służą swoim wieloletnim doświadczeniem, latami treningów i zwykłą przebiegłością rzadko spotykanymi wśród typowych żołdaków. Dzięki ich obecności zwykły oddział może zamienić się w elitarną jednostkę siejącą postrach na polu bitwy.
Zestaw 10 chorągwi używanych w celu oznaczania aktywacji jednostek. Każda chorągiew umieszczona na podstawce piechoty, idealnie pasuje w otwór na tacce.
Wojenny sztandar z Wilkorem powiewa nad wojskami Rodu Stark i ich wasali. Na ich czele kroczy sam Robb Stark ze swym potężnym wilkorem, Szarym Wichrem u boku. Catelyn i Sansa Stark nie ustają w zakulisowych działaniach, aby wypracować Wiernym Mieczom odpowiednia przewagę na polu bitwy. Legendarne męstwo Greatjona Umbera poprowadzi jego Berskerków do kolejnego zwycięstwa. A Włócznicy Karstarków zadbają o to, aby straż przednia mogą posuwać się bez strachu. Wojna Pięciu Królów jest już na naszym progu, nadchodzi czas, aby dobyć mieczy!