Napad na Doomrock (trzecia...
Przeprowadź grupę ułomnych bohaterów przez niedorzeczną przygodę w tej kooperacyjnej grze wagi średniej. Czekają Cię fabularne wybory, szalone umiejętności, taktyczne starcia i żarty suche jak Sahara.
Mystery of the Abbey jest nowym rodzajem " kryminalnej" gry planszowej dedukcji i intuicji, umieszczonej w średniowiecznym opactwie. Gracze współzawodniczą i współpracują aby rozwiązać tajemnice skrywane w Opactwie poruszając sie po nim i wypytując mnichów.
Mystery of the Abbey jest nowym rodzajem " kryminalnej" gry planszowej dedukcji i intuicji, umieszczonej w średniowiecznym opactwie. Gracze współzawodniczą i współpracują aby rozwiązać tajemnice skrywane w Opactwie poruszając sie po nim i wypytując mnichów.
Twoim celem jest odkrycie niegodziwca, który zepchnął biednego Brata Adelmo z urwiska otaczającego opactwo. Oczywiście Brat Adelmo nie przezył upadku.
Aby to uczynić będziesz po kolei odwiedział najciemniejsze nawet zakątki opactwa, czytając zakazane rękopisy czy też " pożyczał" niektóre relikwie. Oczywiście klucz do rozwiązania zagadki możesz odnaleźć przepytując mnichów tego dziwnego i tajemniczego opactwa.
Liczba Graczy: 3-6
Zawartość pudelka:
1 plansza
6 figurek mnichów
6 notatników
90 ilustrowanych kart
3 kości
1 dzwon
1 książka zasad
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Przeprowadź grupę ułomnych bohaterów przez niedorzeczną przygodę w tej kooperacyjnej grze wagi średniej. Czekają Cię fabularne wybory, szalone umiejętności, taktyczne starcia i żarty suche jak Sahara.
Fabula Rasa to znakomita gra dla dorosłych i dzieci. Zwycięstwo zapewni pełna fantazji wyobraźnia, dobra pamięć i trochę szczęścia. Na graczy czekają niesamowite pirackie przygody i dużo śmiechu. Karty z Morskich powieści można też łączyć z kartami innych gier z serii Fabula Rasa.
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
Jako drużynie Oświecicieli przyjdzie Wam zmierzyć się z anielskimi zastępami, dowodzonymi przez archaniołów Rafaela i Uriela. Heavenfall wprowadza do rozgrywki w Massive Darkness wyczekiwany Tryb Kampanii, który pozwoli rozwinąć Waszych bohaterów bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!
„Jak tam pogoda?” To pytanie, zanim trafiliście do Doliny Mitycznego Wiatru, było zwyczajnym początkiem rozmowy. Lecz teraz, gdy rozpoczęliście tu nowe życie, pogoda potrafi być zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem.
Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia.
Witajcie agenci.
Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.
Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby pokonać wszelkie niebezpieczeństwa, które staną wam na drodze.
Ciemność zaatakowała liczne Światy i to w rękach najodważniejszych serc leży ostatnia szansa na ocalenie wspólnej harmonii. Wciel się w rolę Sory, Kairi, Riku, Króla Mickey’ego, Donalda, Goofy’ego lub innego bohatera i odwiedź miejsca znane ze świata Kingdom Hearts, aby odnaleźć potężne Kluczostrza. Dzięki pozyskanym po drodze Sprzymierzeńcom, Zaklęciom i magicznym Broniom najwytrwalsi śmiałkowie dotrą do źródła niebezpieczeństwa.
IDŹ DO DIABŁA – I NIGDY NIE WRACAJ
Prosimy o uwagę. Wykryto wyrwę osłony w Marsjańskiej Fabryce A113 Union Aerospace Corporation. Personel powinien ewakuować się przy najbliższej sposobności. Jest to alarm stopnia 6. Każdy pracownik, który pozostanie w obiekcie, utraci swoją polisę ubezpieczeniową UAC. Drużyny ratownicze zostały wysłane, aby zabezpieczyć zakład i sprawdzić, czy pracownicy zastosowali się do procedury.
Szybko! Ktoś w karczmie powiedział, że tarcza ze smoczej stali jest gdzieś w Nüllrode! Problem w tym, że Inkwizycja już tam zmierza… Na szczęście wybrała standardowy trakt, więc możesz pójść skrótem i dotrzeć tam szybciej! Po paru godzinach, przejściu przez dwie wioski pełne wystraszonych mieszkańców i stoczeniu jednego honorowego pojedynku, jesteś na miejscu. Strasznie tu nudno, ale znajdujesz starą, pogańską kaplicę zamkniętą na cztery spusty. Nie ma mowy o zakradnięciu się, więc musisz wejść głównym wejściem…
25 pokoi, 10 rund, 4 więźniów, 2 strażników - tylko 1 wyjście... Jesteś uwięziony w budynku, w którym każde z pomieszczeń posiada czworo drzwi. Twoim celem jest odnalezienie pokoju 25, który prowadzi do wyjścia z tego koszmaru. Uważaj na strażników czekających na właściwy moment aby uderzyć. Bądź też czujny, nie każdy chce uciec z więzienia... ale kto jest zdrajcą?
Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom.