Mr House
Gra z serii Granna Expert, przeznaczona dla bardziej zaawansowanych graczy. Wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie.
W grze Szalone Wózki dwie do czterech dwuosobowych drużyn wcielają się w role kierowców tytułowych pojazdów i rywalizują o pierwsze miejsce w Wielkim Wyścigu Wózków. Każda drużyna składa się z dwóch kierowców: siedzącego z przodu i siedzącego z tyłu. Każdy kierowca steruje innymi działaniami Wózka, np. przyspieszaniem, hamowaniem, skręcaniem itd. Aby wygrać, kierowcy z jednej drużyny muszą wykonywać skoordynowane działania, ale nie wolno im uzgadniać ze sobą swoich poczynań!
Rozgrywka składa się z dwóch części: z Kwalifikacji i finałowego Wyścigu. Drużyny, które jako pierwsza i druga dotrą do mety w fazie Kwalifikacji, uzyskają bonus na czas Wyścigu. Jednak tylko zwycięzca Wyścigu będzie mógł obnosić się z tytułem Czempiona Turnieju… do następnej rozgrywki, rzecz jasna.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Gra z serii Granna Expert, przeznaczona dla bardziej zaawansowanych graczy. Wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie.
Każdego roku uczniowie szkoły magii w Kruczym Królestwie demonstrują swoje umiejętności. W ramach egzaminu końcowego młodzi adepci muszą dotrzeć do legendarnego zamku kruków. Droga usiana jest jednak licznymi niespodziankami i wieloma pułapkami. Tylko ci, którzy opanowali subtelną sztukę warzenia eliksirów oraz potrafią poruszać się po wędrujących wieżach i skutecznie rzucają zaklęcia, ukończą szkołę z wyróżnieniem.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki.
Pionierzy to 2-osobowa gra karciana o zasiedlaniu Dzikiego Zachodu. Gracze układają przed sobą karty terenów, tworząc jak największe obszary pustyń, równin, gór czy prerii. Starają się przy tym realizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 kombinacji punktacji.
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich
lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w
pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do
12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
Catan: Narodziny państwa Inków to samodzielna gra dla 3-4 graczy, oparta na mechanice znanej ze „zwykłego” Catanu i wzbogacona o nowe elementy, tematycznie związane z kulturą i rozwojem cywilizacji Inków. Gra zaoferuje Wam zupełnie nowe rozwiązania i opcje strategiczne w ramach znanego schematu.
,,Samotna wyspa" to gra karciana dla 1-2 osób o budowie wioski na egzotycznej wyspie. Zbieraj i przetwarzaj zasoby, usprawniaj budynki, by zwiększyć ich produkcję, i wymieniaj je z korzyścią na targu. A może wolisz zbudować chatki mieszkalne i świątynie, by zdobyć cenne punkty zwycięstwa? Wyspa jest teraz w twoich rękach, sam zdecyduj, jak ją rozbudujesz.
Claire Harper wkracza na scenę! Do Londynu powróciliśmy tuż po Nowym Roku. Rzuciłam się w wir pracy i nauki zapominając o całej historii ze Stambułu. Pewnego dnia ojciec poinformował mnie, że skontaktował się ze swoim starym przyjacielem z Edynburga, który jest niezwykle szczęśliwy, że córka słynnego Johna Harpera, profesora kryminologii na Uniwersytecie Oksfordzkim, dołączy do jego zespołu. Wyruszyliśmy w kolejną podróż, tym razem do Edynburga. Żadne z nas nie spodziewało się, że moja kariera w kryminologii rozpocznie się w pociągu do Szkocji. Nawet w najśmielszych snach nie marzyłam, że wyprawa do Edynburga zawiedzie mnie aż do Egiptu.
Wyjątkowa gra edukacyjna, oparta o zasady oryginalnej wersji Rummikub. Gra rozwija umiejętności poznawcze, takie jak rozpoznawanie cyfr, kolorów i kształtów oraz formowanie z nich grup w określonym porządku. Uczy logicznego myślenia w trakcie pasjonującej rozgrywki.
Odkryj zupełnie nowy wymiar gry w Dobble dzięki specjalnemu czasomierzowi oraz 5 nowym trybom rozgrywki! Dobble Chrono to zestaw, który pozwoli Ci zagrać aż na 10 różnych sposobów, zarówno samodzielnie, jak i z najbliższymi.
Tron stoi pusty. Rozgorzała walka o to, kto sięgnie po koronę. W tych czasach każdy poddany – od skromnego młynarza po dumnego szlachcica – jest na wagę złota. Tylko z ich pomocą uda się sięgnąć po władzę i stworzyć najpotężniejsze, najbogatsze królestwo. Jednak, czy zyskasz ich pomoc poprzez szacunek, czy przez strach, zależy wyłącznie od ciebie.
Nieważne jakim władcą się okażesz— surowym i budzącym strach albo kochanym i szanowanym – los królestwa zależy od ciebie. Rozwiń rodowe chorągwie, napełnij kufry złotem i szykuj miecze, następnie sięgnij po to, co ci się należy!
Gracze wcielają się w małe kotki, które zasnęły po beztroskiej zabawie na ciężarówce, a po przebudzeniu stwierdziły, że zostały przewiezione w nieznane im miejsce. Cel gry łatwo odgadnąć - trzeba odnaleźć właściwą drogę do domu. Kotki mają do wyboru dwie akcje - szukać posiłku bądź szukać domu, a przynajmniej dowiedzieć się, jakie są jego charakterystyczne cechy. W drodze do domu być może będą musiały stoczyć walkę albo natrafią na karty pecha, ale wszystko skończy się dobrze, bo przecież koty zawsze spadają na cztery łapy.
Wybierz, odkryj, rozpatrz! Numer to niezwykle prosta gra blefu i spekulacji, w której zwycięży najsprytniejszy... albo najodważniejszy z graczy! Co turę będziemy zapisywać liczbę od 0 do 999. Im wyższy wynik zapiszemy, tym więcej punktów zdobędziemy. Jednak wiąże się to z ryzykiem: jeśli w naszej liczbie znajdzie się jakakolwiek cyfra występująca w niższych numerach, zostaniemy z niczym!