Wyspa szamana
Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana - ułatwi ci dostęp do surowców!
Miska po sałatce świeci pustkami? Zniknął już ostatni kawałek ziemniaka? Ciszę przy stole przerywa pytanie: kto pozmywa? Dzięki tej prostej grze unikniecie kłótni o to, na kogo ma spaść ten przykry obowiązek. O tym, kto pozmywa, zdecyduje wynik gry.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana - ułatwi ci dostęp do surowców!
Potwór wdarł się do stolicy Japonii! Jest wściekły, nieustępliwy, pragnie krwi i ludzkiego mięsa! Ale zaraz! Co to za diabelstwo? To drugi potwór! Wygląda jak ogromny pingwin! A za nim idzie trzeci przypominający kosmitę! I czwarty! I piąty! Bogowie, to chyba koniec ludzkości! Ratuj się kto może, ratuj się kto może!
Dorfromantik to kooperacyjna gra kafelkowa, w której tworzycie urokliwy świat heksagonalnych krajobrazów, jednocześnie starając się realizować zadania powierzone Wam przez mieszkańców. Im wyższe uzyskacie wyniki, tym więcej odblokujecie nowych kafelków, które upiększą Wasz świat. Odblokowana zawartość wzbogaci rozgrywkę o kolejne wyzwania, pozwalając Wam zdobywać jeszcze więcej punktów. Jaki będzie Wasz najwyższy wynik?
Szalona zabawa w polowanie na skarby, duchy i smoki. Szkoda tylko, że pozostali gracze chcą dotrzeć do zupełnie innych miejsc niż ja i utrudniają mi wędrówkę...
Oto pasjonujący labirynt: niby proste zasady a tyle niespodzianek.
Południowy Pacyfik: słynny dr Shark, tajemniczy osobnik podejrzany o przewodzenie tajnej grupie przestępczej, organizuje przyjęcie na swojej prywatnej wyspie.
Gracze wcielają się w rolę tajnych agentów, którzy na prośbę kontrwywiadu swoich krajow mają za zadanie zebrać dowody przestępczej działalności Dr. Sharka.
Wskazówki znajdują się w basenie pełnym rekinów. W razie niepowodzenia jesteście skazani tylko na siebie.
KLASK 4 to rozszerzona edycja wyjątkowej, ekscytującej i jedynej w swoim rodzaju gry z użyciem magnesów. Podczas zabawy mamy jeden cel: umieścić kulkę w bramce któregoś z przeciwników! Każdy z graczy dysponuje własnym młoteczkiem, którym steruje spod planszy za pomocą specjalnego magnesu. W ten sposób przepychamy kulkę aż do utraty punktu. Ale uwaga! Na stole znajdują się też pułapki w postaci białych magnesów – jeśli przynajmniej dwie przyczepią się do Twojego młoteczka, stracisz cenny punkt!
Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania.
Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników!
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Czy dasz sobie radę i sięgniesz po zwycięstwo?
Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
Szybka, taktyczna gra o wyścigach kolarskich, w której każdy z graczy zarządza drużyną składającą się z dwóch zawodników: pomocnika i sprintera. Gracze poruszają swoich zawodników dobierając i zagrywając numerowane karty, które wskazują jak daleko poruszy się każdy zawodnik.
Niech wygra najlepszy!
Planszowa gra strategiczna rozwija umiejętności logicznego myślenia, kojarzenia i koncentracji. Uczy też najmłodszych rozróżniania kolorów i kształtów. To doskonała rozrywka zarówno dla dzieci, jak i dla rodziców.